31 Total Grabs. ???

Friday, April 10, 2009

fastastic art show da nak dekat....huhu TAKOT

Fantastic show da nak dekat....persiapan macm xbaper nak cukup lowh..bukan aper drawing masih dalam pembikinan...takot lak aku..xsempat~Ngeee~
kami dak2 sem2...kan wat show drawing2 final kami..
dari pelbagai aliran...
hopefully berjaya nnty ..
amin..
nie sedikit sebanyak gamabar yang aku cndid maser kitowang tengah bermesyuarat sambil membersihkan galeri seni.
sempat pose lagi lpas penat mengemas galeri
ni plak segelintik makhluk yang sedang bermesyuarat

ha??yang nie sedikit perbincangan gosip aku rase..huhu



fauzan sebagai otai dan perbincang bemula disni semua tugasan di hari show 2 nanty telah dibincangkan di sini..



anip,fahmi mislan,fauzan & fahmi
mereka berbincang tentang peruntukan wang dan masa untuk hari show nanti..
yang xber syok...aku n poji plak diberi tugas mc..ntah aper plak aku nak cakap nnty tershashul mampos aku...ketaq2 lutut..





3 comment:

Husin Othman said...

mn worknye????...
nmpk korg je...

♥ツQuEeN♥ of ♡ArTツ said...

hehehe nie pic maser kemas galeri..so worknyer na bley tunjuk lagi..surprise seket...huhu

kamis nie mai tgok sendiri la...

^_&

kitatamu art studio said...

salam