31 Total Grabs. ???

Friday, March 6, 2009

DUGAAN SENI FORM6 07(PRINTING PERTENTANGAN MOTIF BUDAYA MALAYSIA DAN IDONESIA)

PROSES KERJA
akhirnya
nak tau mse form6 dulu...mmg mencabar giler ...aku dpat dugaan macam2 sebb nak ambil subjek seni puyer pasal..dah la di bangkang nagn pengetua..the kena blajar kat sekolah laen..
mase kjer kursus..then mase nak exam pon ader dugaan... sepatutnyer aku start kul 2ptg mase 2..aku da sedia nak lukis dah..tibe2,xde setting disediakan...sepatutnyer guru seni yang sediakan alat2 2..tapi guru seni skolah aku xtau coz,,dier xjarfom6 dier ajar form5..yer la,,,maner ader kelas seni form6..so..nak di jadikan citer...aku terpaksa jawab exam kat sekolah lain iaitu smk megat dewa...aku ingat skolah 2 dekat..tapi mak ai...sejam aku abis naek keta ngan pegawas peperiksaan mcm gi melancong tgok sawah...pastu jumpe kebun getah..pas2 sawah balik,,sampai sane 3.30..nak cari kelas lagi...huh..
nasib baek aku boleyh draw jgk,,sampai sayur yang nak dilukis 2 dah layu...dah la start lambat..so aku ingt boleyh la lewatkan sikit masa,tapi dugaan laen plak datang...bilik kebal untuk letak kertas stpm dah nak tutup so aku kener rush giler..lukisan ku ..mmg aku xpuas aty...tapi pengawas da puji cantik..ntah la..aku redha jerk..start lambat abis awal...
pas result kuar aku besyukur coz kertas 3 aku 2...A 4.00 jgk..amin..

0 comment: