31 Total Grabs. ???

Friday, March 6, 2009

^_^ riang sekejap...

yaya...aku...aida
mate lebam.xtido banyak ari

...sungguh memenatkan 30drawing da siap....3malam berturut2..xtido...
huhu n dapat projek baru kene buat besar boxboard plak..aku semangat gak nk wat...
tapi ntah la...oil pastelnyer kejer pown xsiap lagi....hpd keje berkumpula pon mggu depan kne wat gak...huh...vcr pown same..kene menari lagi...wah....
syoknya jadi dak AD semua xcukup...tapi xper....mmg course ni yang aku pilih..so kena la...sabar...papepown..matlamat aku belum berjaya..aku masih mencari ilmu drawing...mmg aku nk kena belajar bab ni sampai ke peringkat profesional...kalau x..watper jadi budak AD lukisan pon cikai...work aku semua mmg xbaper cantik dan banyak lagi yang aku kena cari ilmu drawing ni sampai mantap...xmacam work along..dier da byk tau dari aku bab nie..so..matlamat aku adalah untuk belajar lagi mencari kelemahan aku untuk diperbaiki....

0 comment: