31 Total Grabs. ???

Thursday, March 26, 2009

SuKa SuKIi BiLa PrOjeCt SeNi SeMaKin BanYaK


one nation family bersatu


papepown biler da siap nanti aku post lagi ea..
ni baru siap satu drawing...lagi 2 otw nak wat.. aku kaji pasal pop art..so kena lah guna colour2 yang coulorful,tapi work aku xder la mantap SANGAT..biase la baru belajar seket2..






....mid exam dah selesai.... loga rasanya...

FiNaL PuLoK...
2 xjadi masalah....dengan adanya "ONE NATION FAMILY"

yang di anggotai
ejad,meerna,along,fahmi rahizad,cik miera,fauzan,muhaimin,rasydan,capek,cik fara Align Centre


menambahkan lagi keakraban satu persahabatan

dan dapat membantu lagi subjek liberal dan studio

*_*

6 comment:

Unknown said...

hai akaaaaaak!!!!! hahahaha

Anonymous said...

oit name aku mohd fahmi RAHIZAD lah....bukan RAHZAD....ada paham...???

Tengku Aizad said...

aku ske yg signboard awas munyet tu..tak tau la ku yg mne munyet..yg kiri ke yang kanan..due2 cam same je..wakaka

♥ツQuEeN♥ of ♡ArTツ said...

~tu da tahap taipan =cipan 2~ hahahahahahahaahahahahahaha
o xnampak ker??yang mner monyet..ko xkenal signboard monyet ea..hahaha yg tgh la moyet..~bongek tol~huhu

aku rase yg nmer samaran araku taipan 2 pown 1spesies monyet utan gak 2...

mase group aku nak wat signoard 2 ,kami bayang muke dak yg nme samarannyer araku taipan..

wakakakaka..jgn marah tengku..~gurauan pedas..~lalala

Tengku Aizad said...

bongek..haha..munyet2..

♥ツQuEeN♥ of ♡ArTツ said...

hehehe baru ko tau...saper moyet