31 Total Grabs. ???

Sunday, March 8, 2009

bout sumone...??


....erm aku bosan la..smua da balik kampung tinggal aku ngan fara jerk...xtau nak watper...

hurm.....lagipon aty aku ader sikit terluka la...sebab sumone..huhu..but itu rahsia la..papepown aku tau orng 2 tau ..aku bengang sikit kat dier mlam 2..tapi xper..aku xkisah..idup musti mau epy..

paperpown hopefully dier faham sal aku...tanx coz berterus terang..coz aku xder la nak mengharap sangat...papepown aku harap dier ok ngan aku....neway ayat terakhir msg dier malam 2 pown dah cukup membahagiakan aku coz aku xnak sedeyh macam dulu lagi...

mmg la aper yang dier nasihatkan aku malam 2 ader betulnyer..tapi ntah la...aku pown xfaham ngan dier and aku pown xfaham ngan aku sebenarnyer..

papepown aku harap dier eppy...mybe aku da serik kot bab nie..

tibe2 jerk boleyh nak cntinue blik....ntah aper yang aku pikir ntah la...

aku beennngggaanng...


mybe korang semua xkan faham aper yang aku tulis nie..

tapi dier 1org jer faham kot..

so kalu dier bace blog nie...

hope dier senyumm..

tander dier still sayang aku...hahaha


4 comment:

Unknown said...

saye tau spe some1 2..;p

Anonymous said...

eh..tau ajrk fauzan nie....
camner tau lak..xder mknernyer lah

skagirock said...

huh ak tesenyum...
ak la orang tu kalo korang nak tau...
hahahahaha
kakmiera sape orang tu????

Anonymous said...

eh..capek niyh nyibok jrk..hahaha
yer ker kamo org 2 capek??

hehehehe yer la 2...